טרמינל לווייני נייד

קבוצת ארומיד בע"מ מספקת מכשירי תקשורת לווינית מגוונים לצבא ולמשטרה וביניהם טרמינל לווייני נייד. השימוש בתקשורת הלוויינית מסייע לצוות היוצא אל השטח לתקשר זה עם זה בקלות וביעילות. ארומיד משווקת את המוצרים של היצרנית האמריקנית הגדולה L3 Technologies, החברה שמספקת לצבא האמריקני יחידות קצה בתדרים X, KUו-KA. הטרמינלים הלווייניים מתאימים במיוחד לשימוש בתנאי שטח – ניתן להרכיב אותם בקלות על הרכב או לשאת על הגב. כמו כן, הם מגיעים האנטנה שלהם יכולה להגיע לקוטר שבין 60 עד 240 סנטימטרים.

כיצד טרמינל לווייני נייד מסייע בסיורים צבאיים ואזרחיים?

יצאתם לאבטחה בשטח הפתוח וזקוקים לדרך שבה תוכלו לתקשר זה עם זה? מסיירים ליד הגבול וצריכים לקרוא לעזרה ולהביא תגבורת? אלה כמה יתרונות הקיימים לטרמינל לווייני נייד:

  • הטרמינל נייד – הייחודיות של הטרמינל היא בכך שניתן להזיז אותו ממקום למקום. בניגוד לצלחת הלוויינית הנייחת המותקנת על גגות הבתים כדי לקלוט ערוצי כבלים, הטרמינל הנייד יכול לשמש גם במהלך פעולות צבאיות בשטח, הוא קל משקל יחסית וניתן לנשיאה על ידי אדם אחד בלבד.
  • ניתן לבקרה – אפשר לשלוט על טרמינל לווייני נייד באמצעות לווייני בקרה – לכוון את עוצמת השידור שלו או להגביר את פעילותו בזמן הכניסה לשטח פתוח באישון לילה.
  • התגובה הראשונית – הטרמינל מספק את התגובה הראשונית הנחוצה במקרי חירום. כך שבעוד למכשירים אחרים לוקח זמן להעביר את הידיעה, הטרמינל עושה זאת בתוך שניות אחדות.

דרכו של לוויין

טרמינל לווייני נייד נראה לנו היום כמובן מעולם, לאור הפיתוחים שאנו זוכים לראות בימינו, פיתוחים המאפשרים לנו לתקשר בקלות זה עם זה בארץ ובעולם. אך לא תמיד זה היה כך. למעשה, תקשורת לוויינית לא הייתה קיימת עד אמצע המאה הקודמת. ב-1957 שוגר לחלל לוויין פשוט על ידי ברית המועצות לשעבר הנקרא "ספוטניק 1". לוויין זה היה מסוגל לשדר אותות אחדים, אך הוא לא נועד לקבל מידע כלשהו מכדור הארץ. אך מאז ועד היום השתכללו הלוויינים, וכעת הם מסוגלים לא רק לשדר אותות אל הקרקע, אלא גם לקלוט אותם ולהעבירם ברחבי העולם.

שיתוף ברשתות חברתיות

מאמרים נוספים

Riedel בישראל 2022

בכנס Riedel בישראל 2022 הוצגו פיתוחים חדישים ביותר בתחום הוידאו והאודיו לאולפני שידור, ציוד לאולפנים ולגופי הביטחון השונים.

המשך בקריאה
חפ"ק

מערכות חפ"ק

מערכות חדרי פיקוד ושליטה חפ"ק, או חדר פיקוד קדמי, הינו חדר בעל נציגות מפקדה או אחראיים של הפיקוח במקום ביטחוני, חברה או

המשך בקריאה
מצלמות גוף

מצלמות גוף

מצלמת גוף מצלמות גוף הן מצלמות זעירות הנישאות על חזהו או ראשו של אדם בתפקיד ביטחוני, כמו שוטר או איש אבטחה וזאת

המשך בקריאה

פתרונות התקשוב והתקשורת היעילים ביותר

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן