השכרת מכשירי קשר

מחלקת השכרות של חברת "ארומיד" מספקת השכרת מכשירי קשר רדיו אנלוגיים ודיגיטליים על פי צרכי הלקוח , במחירים אטרקטיביים ובאספקה מהירה.

"ארומיד" מספקת שירותי השכרה של מכשירי קשר נישאים (בהספק של עד 5W )ונייחים (25W-50W), ממסרים , קשר ימי , פתרונות קשר ותקשוב שונים , ROIP , קשר לקבוצות רכיבה , מטיילים ואביזרים נלווים.

המכשירים המסופקים להשכרה הינם מכשירים ברמה הגבוהה ביותר, מבית היוצר של החברות, בכשירות טכנית גבוהה ובתמיכה מקצועית של אנשי החברה .

בעת פנייתך נבחר עבורך את סוג המכשיר המתאים לך ביותר ליעוד ולתקציב , לפי סוג הפעילות, כמו כן נתאים ונספק לך את האביזרים הנלווים.

"ארומיד" שמה דגש רב על איכות הציוד המושכר וכן על יצירת תהליך פשוט ביותר של מסירה וקבלת ציוד מול לקוחותיה.

נשמח לקבל את פנייתך.

ברוך אריאל-לי

מנהל מחלקת השכרות

מספר פלאפון: 050-3005347

מספר טלפון: 03-6247080

כתובת דואר אלקטרוני: rent@arrowmid.com

לחץ כאן ליצירת קשר

אנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים וגמישות מקצועית על פי צרכי הלקוח מכשיר קשר נישא 5W – החל מ 7 ש"ח ליום!

אם אתם מחפשים מקום אמין ואיכותי המספק שירותי השכרת מכשירי קשר, הצוות של קבוצת ארומיד בע"מ ישמח להתאים עבורכם את משכירי הקשר האיכותיים ביותר. הקבוצה מציעה מגוון רחב של שירותים הכוללים לא רק מכשירי קשר להשכרה ולמכירה, אלא גם טכנולוגיות לאנשי צבא ולשירותי הביטחון, מערכות אבטחה (מערכות לאבטחה ימית, מערכות הגנה לגבולות הארץ) או שירותי תקשורת לוויינית.

השכרת מכשירי קשר – למי היא מתאימה?

השכרה של מכשירי הקשר מתאימה למגוון רחב של בעלי מקצוע אשר צריכים לשמור על קשר תמידי עם שותפיהם למשימה או לפעולה. אלה כמה מהנפוצים שבהם:

  • צוותי חילוץ והצלה – צוותים אלה פועלים רבות בשטחים פתוחים שבהם אין קליטה סלולרית. בזכות המכשירים יכול כל אדם לדעת על מיקומו של חברו בכל רגע נתון, ולקרוא לתגבורת כאשר פעולת החילוץ הולכת ומסתבכת.
  • צבא – החיילים יוצאים לפעולות רבות ומורכבות במהלך שירותם. כדי להקל על הקשר בין הפלוגות והמפקדים, מספקת חברה מקצועית מכשירי קשר המעניקים לאנשי הצבא את היכולת לתקשר עם חבריהם בכל רגע נתון. מכשירי הקשר יכולים להתאים לשימוש באוויר, ביבשה ובים.
  • מצילים ימיים – המצילים זקוקים לשירותי השכרת מכשירי קשר כאשר הם יוצאים לפעולת הצלה ימית בים. המכשירים המיוחדים עמידים בפני מים ומאפשרים למצילים לדווח על אדם תובע הזקוק לעזרה או לקרוא למחלצים נוספים בעת הצורך.
  • מכשירים למשחקים – חברות המפעילות אטרקציות ופעילויות לילדים משתמשות במכשירי קשר אלחוטיים ליצירת אווירת משחק מיוחדת. המדריכים נושאים את מכשירי הקשר שלהם ומדברים זה עם זה במהלך משחקי "חפש את המטמון", משחקיים מאתגרים או תחרויות פיינטבול.

למצוא חברה המשכירה מכשירי קשר

השכרת מכשירי קשר צריכה להיעשות על ידי חברה מקצועית ואמינה. גם כאשר מדובר במשחקים חובבניים, חשוב שמכשירי הקשר יהיו מקצועיים ואיכותיים ולא ינתקו במהלך השיחה. משום כך, מומלץ להקדיש זמן ומחשבה ולחפש באינטרנט את החברה המתאימה. ניתן לקרוא תגובות והמלצות, ואף להיעזר בחברים בפייסבוק, כדי להגיע בסופו של דבר להחלטה הנכונה. כמו כן, מומלץ לבקש מהחברה אישורים המתירים לה לעסוק בתחום ולוודא כי היא עומדת בתקנים הנכונים, בייחוד אם מדובר במכשירים המיועדים למטרות צבאיות.

  השכרת מכשירי קשר

השכרת מכשירי קשר היא פתרון מומלץ ביותר למי שצריך מכשיר קשר למופעים עיתיים. מפיקים אירוע המוני וזקוקים לאמצעי תקשורת איכותיים? יוצאים לטיול בארץ? מפיקים אירועים או לקוחים חלק בתנועות נוער?  בין אם מדובר באירוע חד-פעמי או במופע מחזורי, כדי שתוכלו לנהל את עבודתכם על הצד הטוב ביותר, יש לעשות שימוש בקשר רדיו או POC וניתן לשכור מכשירי קשר מתקדמים, עמידים, נוחים להפעלה ותפעול.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות אל חברת "ארומיד". "ארומיד" מספקת מגוון, אמצעי תקשורת, קשר, POC ,אינטרקומים ניידים ועוד בהחברות המובילות ועם גב טכני חזק. השירות של החברה הוא מהמובילים בשוק והשכרת האמצעים מ "ארומיד" מאפשרת לכם שקט נפשי ולהתרכז במשימה.

השכרת מכשירי קשר: נקודות לבחינה

מתעניינים בהשכרת מכשירי קשר? כעת, עליכם לפנות אל חברה מקצועית המתמחה בפתרונות קשר אלחוטי – ובהתאם לתקנים והנהלים הגבוהים והמחמירים ביותר. במילים אחרות, ובין אם אתם מחפשים אחר מכשיר קשר יבשתי או ימי, כדי להיות סמוכים ובטוחים כי הנכם שוכרים ציוד מקצועי – עליכם לוודא כי אתם משתפים פעולה עם אנשי המקצוע המנוסים והאחראיים ביותר, אלו שיספקו ציוד איכותי.

מעבר לכך, בבואכם ליצור קשר עם חברה זו יש לבחון מספר נקודות:

  • מהי כמו מכשירי הקשר אותם תרצו לשכור?
  • מהו פרק הזמן הנדרש?
  • אילו סוגים של מכשירי קשר נדרשים?
  • עלויות.
  • שירות טכני ומגוון אמצעים.
  • ועוד.

"ארומיד" יתנו לכם את המענה הזול, האמין, האיכותי והמגוון ביותר בתחום.

שירותי תקשוב איכותיים

כיום, קיימים מכשירי קשר מתקדמים, טכנולוגיים ומקצועיים; מכשירי קשר אשר ישמשו אתכם בעת ביצוע המשימה והשלמתה על הצד הטוב ביותר. מתעניינים ב-ptt? או במערכות קשר רדיו אחר? עומדת בפניכם כתובת אחת: חברת "ארומיד".

קבוצת "ארומיד" הינה חברה וותיקה ומובילה בתחום הקשר והתקשוב, מספקת מגוון רחב של פתרונות תקשוב בהתאם לצרכי הדורש המבצעי. החל מביצוע התאמות, הטעמות ועד תכנון ואינטגרציה – משימות אלו יתבצעו תוך שותפות ארוכת טווח כמו גם ליווי מתמשך. מעבר לכך, קבוצת "ארומיד" מחזיקה בתקן איכות 2015 ISO 9001- ואף בתו תקן של איחוד העסקים ההוגנים.

החל מחדשנות, מקצועיות, מוכוונות לקוח, יושר ויושרה ועד שותפות – ערכיה של החברה הם אלו שהביאו לסטטוס המרשים בו היא מחזיקה כיום.

במקביל, חברה "ארומיד" מעניקה שירותי השכרה מרשימים של מכשירי קשר נייחים ונישאים, ממסרים, מערכת POC  ומערכות אחרות  – בהתאם לצרכי הלקוח ובמחירים אטרקטיביים. חייגו או כתוב לנו באתר וקבל הצעת מחיר.

השכרת מכשיר קשר

השכרת מכשירי קשר – לתקשורת יעילה בעבודה

מכשירי קשר הם מהציוד הנפוץ ביותר בחברות העוסקות בביטחון, תחום בטיחות , הפקות ושמירה. הם נמצאים במרבית הארועים כאשר הם מצוידים במכשירי קשר.  הדבר מסייע להעברת מידע במהירות בין הגורמים השונים אשר נמצאים בשטח. מכשירים אלו מסייעים למשתמשים בהם לספק תקשורת שאינה תלויה בגורמים אחרים, אלא פועלת באופן עצמאי ומקשרת בין בעלי התפקידים בחברה, ובכך לפעול ליעילות, חיסכון ומימוש הייעוד של החברה. השכרת מכשירי קשר היא דבר נפוץ ויעיל בכל חברה.

אין צורך בתשתיות מיוחדות אזרחיות על מנת להפעיל את מכשירי הקשר והם מתפקדים באופן עצמאי לחלוטין. השליטה נמצאת בידיים שלכם וניתן להגדיל את טווחי הכיסוי באמצעות הקמת אתרים לממסרי קשר רדיו עצמאיים.  מכשירי הקשר של חברת "ארומיד" הינם מכשירים איכותיים מהטובים בעולם המחזיקים מעמד גם בתנאי שטח קשים.

מדובר על אמצעי קשר שאינו תלוי בכיסויים של חברה חיצונית, תלוי מערכת תקשורת חיצונית, זאת בהשוואה לאמצעי תקשורת אחרים מבוססי רשת אינטרנט או סלולר והדבר מאפשר שמירה על קשר רציף.

Arrowmid communication LTD"ארומיד" היא חברה ותיקה ועתירת ניסיון כבר מעל ל 30 שנה, המספקת שירותים ומוצרים בתחומי התקשורת האלחוטית למגזרים השונים, והיא אמונה על אספקת מכשירי קשר עבור חברות שמירה, ארגונים ביטחוניים, חברות הפקה ועוד. לא לכל משימה נכון לרכוש מכשירי קשר וחברת "ארומיד" נותנת שירותי השכרת מכשירי קשר. החברה משכירה מכשירים מתקדמים מתוצרת  KENWOOD  ו-  ARROTOP . אלו מכשירים מתקדמים ואיכותיים שיבטיחו לכם מענה יעיל, זמין וחוויית שירות טובה . השכרת מכשירי קשר רלוונטית לחברות וארגונים שרוצים לבצע פרויקט בטווח קצר או בינוני ומעוניינים להשיג פתרונות תקשורת חיוניים לתפעול יומיומי. מדובר בציוד השכיח והמצוי ביותר אצל ארגוני שמירה, חברות הפקה, מוניות או חברות לוגיסטיות ולמעשה כל חברה שבה יש פעילות שותפת ו/או שגרתית המתקיימת בשטח גדול וחייות לדווח בזמן אמת על כל מה שקורה. לא קיים אירוע כמו מסיבה או התקהלות המונית, בה אין אנשי קשר העושים שימוש במכשירי קשר לצורך דיווח ובקרה על הנעשה וזאת לצרכים ביטחוניים. חברת Arrowmid communication LTD הינה ענקית בתחום התקשוב והתקשורת והיא מספקת שירותי מכירה והשכרה של מכשירי קשר איכותיים עבור חברות וארגונים שונים.

השכרת מכשירי קשר – כמה דגשים שחשוב להכיר

  • חשוב מאד לבדוק מי היצרן ? השוק מוצף במכשירים זולים עם מפרט טכני דל.
  • "ארומיד" Arrowmid communication LTD הינה הנציגות הבלעדית של חברת KENWOOD בישראל ובאזור כולו , "קנווד" היא החברה הטובה בעולם לייצור מכשירי קשר רדיו אלחוטי.
  • יש לודא שהחברה שמספקת את המכשירים בעלת רישיון סחר אלחוטי ממשרד התקשורת בישראל .
  • יש לוודא שקיים למכשירים תקן עמידות צבאי MIL STD ועמידות גבוהה למים ואבק  שכם מכשירי הקשר ייעודם לעבוד בתנאים קשים .
  • בהתאם לסוג ואופי העבודה של אנשי השטח, אתם צריכים לבחור מכשירים עמידים וחזקים שיעמדו בתנאי הסביבה. למשל, אתם צריכים לקחת בחשבון טלטלות, זעזועים, מכות, חבטות, גשמים, סביבה מאובקת ועוד.
  • בעבודות בהם אנשי הקשר נמצאים בשטח פרק זמן ארוך, חשוב שחיי הסוללה של המכשירים יהיה מספיק ארוך בכדי לאפשר פעילות סדירה ותקינה ללא צורך בטעינה מרובה.

השכרת מכשירי קשר – כמה דגשים שחשוב להכיר

חברות וארגונים שתחום עיסוקם זה דיווח ישיר ממה שקורה בשטח, כמו ארגוני שמירה, חברות הפקה, מוניות או חברות לוגיסטיות למיניהם חייבים לבצע השכרה או קניה של מוצרים וציוד תקשורת שיאפשר להם ליצור קשר חזק ואיכותי בתנאי השטח.

חברת – Arrowmid communication LTD הוותיקה בתחום השכרת מכשירי קשר ומסוגלת לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים ולצייד אתכם במוצרים שאתם באמת צריכים עבור פעילות שגרתית ומבצעית מיטבית.

מוצרים

שירותים נוספים

ייעוץ ותכנון לפרויקטי קשר ואבטחה בארץ ובחו"ל

ארומיד מתמחה ומובילה במתן פתרונות קשר בארץ ובחו"ל. החברה מספקת פתרון מלא בנושאי קשר החל משלב הייעוץ, תכנון, ניהול הפרויקט וכן תמיכה טכנית בכל שלבי הפרויקט.

אינטגרציה של מערכות קשר

ארומיד מתמחה במתן פתרונות למגזר הביטחוני והפרטי. החברה מבצעת אינטגרציה של מוצרים באמצעות טכנולוגיות חדישות וצוות מהנדסים ויועצים מקצועיים בעלי ניסיון בהבנת צרכי הלקוח.

מרכזי תמיכה ושירות

לנו בארומיד, מעבדת שירות מרכזית ברחוב משה אביב 10 באור יהודה המספקת מענה מהיר ויעיל לכלל לקוחתינו. המעבדה עומדת בנהלים מחמירים ובתקן ISO 9001-2015, ועושה שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

פתרונות התקשוב והתקשורת היעילים ביותר

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן