מכירת מכשירי קשר

קבוצת ארומיד בע"מ היא המתמחה בפתרונות תקשוב וביניהם קשר רדיו. החברה משווקת מכשירי קשר רדיו נישאים ונייחים למגוון רחב של אנשי יישומים – החל מהשימושים האזרחיים הפשוטים לדוגמה – בתי קפה ומסעדות ועד לשימושים הצבאיים וה-H.L.S – HOME LAND SECURITY.

קשת המוצרים כוללת מכשירי פטורי אגרה בהספק של W0.5 ועד מכשירים עמידים למים ומוגני פיצוץ המשרתים את כוחות הביטחון והמפעלים החיוניים.

בארומיד המקצועיות מדברת בעד עצמה, החברה מקפידה לתפור חליפה תקשובית על-פי צרכי הלקוח , אנו מקפידים לבצע מודל קשר מקדים מכירה כך שהמוצר שהלקוח רוכש זהו המוצר שיבטיח לו מענה מושלם לצרכיו ולסביבת העבודה שבה הוא עובד.

מכירת מכשירי קשר – איך לבחור את החברה האמינה ביותר?

מכשירי קשר אינם מכשירים מובנים מאליהם, הם חלק ממערכת כוללת ויש להתאים את הסוג, תחום התדרים והתכונות של המכשיר לייעודו , לסביבת העבודה בה הוא מיועד לעבוד ולמפעיל.

לפני שבוחרים אלה כמה דגשים לבחירת החברה הנכונה:

  • חברה עם ניסיון – "אירומיד" הינה חברה המחזיקה נתח משמעותי בשוק הקשר האלחוטי מאז 1987.
  • תדרים ברישיון – חשוב לוודא כי החברה שממנה אתם רוכשים את מוצרי הקשר היא חברה חוקית. חברה אמינה היכולה לספק לכם רישיון משרד התקשורת ומסוגלת לייצג את הלקוח ולתת לו שירות. "אירומיד" מייצגת את הלקוחות שלה מול משרד התקשורת ודואגת למענה מקצה לקצה עבורם.
  • חברה המוכרת מכשירים איכותיים – על איכות אין להתפשר , מוצרי הדגל של "קנווד" ו"אירוטופ" הינם מוצרים באיכות הגבוהה ביותר בשוק ובטכנולוגיות המתקדמות שקיימות בעולם.
  • יש למי לפנות! – שירות טכני, מעבדות ונציגים טכניים בפריסה ארצית זה לא סיסמה – זה צורך.
  • שירותים נוספים – ככל שהחברה מציעה שירותים רבים יותר בתחום התקשורת והביטחון, כן גדלים הסיכויים לכך שמדובר בחברה מנוסה יותר. בררו אילו שירותים מציעה החברה מלבד מכשירי הקשר – שירותים בתחום הביטחון או ניהול אסטרטגיה צבאית.

מכשירי קשר לצד הטלפונים הסלולריים

קשר רדיו הוא תנאי לבצע כל משימה מבצעית , מכשירי הסלולר שכל אחד מאיתנו מחזיק אינם מכשירי קשר ובוודאי אינם מכשירים עצמאיים , שכן , הם תלויים בכיסוי במרחב ובכמות המשתמשים בו . קשר הרדיו עם המכשירים המתקדמים בשוק – הם הערובה הטובה ובטווח הרחוק גם הזולה לקשר רציף ואמין .

שיתוף ברשתות חברתיות

מאמרים נוספים

Riedel בישראל 2022

בכנס Riedel בישראל 2022 הוצגו פיתוחים חדישים ביותר בתחום הוידאו והאודיו לאולפני שידור, ציוד לאולפנים ולגופי הביטחון השונים.

המשך בקריאה
חפ"ק

מערכות חפ"ק

מערכות חדרי פיקוד ושליטה חפ"ק, או חדר פיקוד קדמי, הינו חדר בעל נציגות מפקדה או אחראיים של הפיקוח במקום ביטחוני, חברה או

המשך בקריאה
מצלמות גוף

מצלמות גוף

מצלמת גוף מצלמות גוף הן מצלמות זעירות הנישאות על חזהו או ראשו של אדם בתפקיד ביטחוני, כמו שוטר או איש אבטחה וזאת

המשך בקריאה

פתרונות התקשוב והתקשורת היעילים ביותר

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן