מסוף בקרה – עושים סדר בתקשורת

מערכת ניהול לרשתות קשר אלחוטי שונות והחיבור לעולם ה- IP

ביחידות בקרה רבות, קיימים מספר מכשירי קשר של רשתות שונות, לדוגמא בחדר בקרה של מד"א מחזיקים מכשיר קשר של משטרת ישראל, כיבוי אש ועוד. חברת ארומיד משווקת בימים אלו מערכת ניהול בעלת פלטפורמת IP שמרכזת את תפעול יחידות הקשר ליחידת שליטה בודדת ופשוטה הניתן להפעלה גם מרחוק.

במרכזי שו"ב, קיימים לרוב מספר יחידות קשר של רשתות שונות, לאחר אסון התאומים בוצעו תחקירים רבים שמצאו כשל חמור באינטגרציה בין יחידות ההצלה השונות, המשטרה וכוחות הביטחון. מערכת הניהול של Catalyst מציעה קונסולה בודדת המאגדת ממשקים של יחידות קשר אלחוטי רבות לתוכנת שו"ב בודדת, פשוטה לתפעול המאפשרת התחברות מרחוק מכל PC המחובר לרשת אינטרנט, פיתוח מערכת זו בא לשפר את היכולת בתפעול מספר רשתות קשר אלחוטי בו זמנית.

לפני זמן לא רב יחסית, ניתן היה להבחין בתכנתי IP (Internet Protocol) עמלים רבות בניסיון לחבר את עולם ה- IP לתקשורת בזמן אמת לטובת נתוני קול ווידאו בעיקר, היום כשמשוכה זו כבר אחרינו וחלק נכבד מהתקשורת מבוסס IP, הגיע הזמן לחבר גם את עולם הקשר למשפחת ה- IP. חיבור המערכת לרשת האינטרנט מאפשר גישה מרחוק למערכת ושליטה תפעולית מלאה, כך שבמידה ונדרש לפנות את המפקדה או במידה והמפקדה אינה מאוישת קיימת אפשרות מיידית להשתלט על הקונסולה מרחוק ולתפעל את היחידות שבשטח באופן מלא.

איך זה עובד? חיבור של מכשירי קשר מסוגים שונים, בתדרים שונים לקונסולה אחת ללא שימוש במתג מרכזי או רכישה של ציוד נוסף כלשהו. כלל יחידות הקשר מתחברות ישירות למערכת (Peer to Peer), המערכת מאפשרת תפעול נוח ומהיר לכלל מכשירי הקשר המחוברים בעזרת ממשק גרפי.

היתרונות הבולטים הנם בשליטה על כלל המכשירים דרך אפליקציה אחת בלבד, אפשרות שליטה מרחוק על המערכת וכמובן הסוף לאי סדר על השולחן.

לחץ כאן למידע נוסף

לפרטים נוספים נא פנו למשרדי החברה

שיתוף ברשתות חברתיות

מאמרים נוספים

Riedel בישראל 2022

בכנס Riedel בישראל 2022 הוצגו פיתוחים חדישים ביותר בתחום הוידאו והאודיו לאולפני שידור, ציוד לאולפנים ולגופי הביטחון השונים.

המשך בקריאה
חפ"ק

מערכות חפ"ק

מערכות חדרי פיקוד ושליטה חפ"ק, או חדר פיקוד קדמי, הינו חדר בעל נציגות מפקדה או אחראיים של הפיקוח במקום ביטחוני, חברה או

המשך בקריאה
מצלמות גוף

מצלמות גוף

מצלמת גוף מצלמות גוף הן מצלמות זעירות הנישאות על חזהו או ראשו של אדם בתפקיד ביטחוני, כמו שוטר או איש אבטחה וזאת

המשך בקריאה

פתרונות התקשוב והתקשורת היעילים ביותר

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן