השכרת מכשירי קשר

השכרת מכשיר קשר

אף על פי שאנו נמצאים בעולם שבו לכל אחד מאתנו יש מכשיר קשר קומפקטי משלו בדמות הטלפון הסלולרי המלווה אותנו לכל מקום כמעט, אנו זקוקים מדי פעם  מכשיר קשר להשכרה. קבוצת ארומיד בע"מ היא חברה המעניקה פתרונות תקשוב טכנולוגיים מתקדמים למטרות שונות. ניתן, למשל, להתרשם ממכשירי ווקי טוקי קלי המשקל הפועלים בתחומי הרדיו VHF או UHF כמו גם מכשירי קשר שהפכו למותגים בעולם – "קנווד" ו"אירוטופ".

מכשיר קשר חדיש – לדבר מכל מקום

מכשירי הקשר מסייעים לבעלי התפקידים לשמור על קשר עם חבריהם לעבודה מכל מקום. בניגוד לטלפונים הסלולריים, במכשירי הקשר אין צורך לשלם על זמן אוויר, וניתן לבצע שיחות סימולטניות בקלות רבה יותר. קיימים סוגים שונים ומגוונים של מכשירי קשר:

  • מכשירי קשר יבשתיים כשמם כן הם, מכשירים אלה מיועדים לפעילות על היבשה. הם מתאימים במיוחד לשמירה על קשר במקומות שבהם אין קליטה סלולארית כמו טיולים שנתיים או שטחים פתוחים. משום כך, הם מתאימים למטיילים המעוניינים לשמור על קשר זה עם זה במהלך טיפוס הרים מאתגר, לחיילים בפעולות צבאיות או לשוטרים בעבודות שטח.
  • מכשירי קשר ימיים – מכשירים אלה יכולים להתאים לצוות העובד בים הפתוח – כדוגמת צוות של ימאים, מדריכי קיאקים או מצילים. בניגוד למכשירים הסלולריים שאינם עמידים בפני מים, מכשיר קשר ימי עמיד הן בפני מים מתוקים והן בפני מים מלוחים.
  • מכשירי קשר אוויריים מכשירים אלה מתאימים לטייסים צבאיים וטייסים פרטיים. הם מאפשרים לצוות לשמור על קשר ביעילות וללא תקלות ובתנאים קיצוניים – תנאי לילה (במכשירים מותקנת תאורת לד) וכן בתנאים שבהם המטוס מגיע למהירויות גבוהות במיוחד.

לא רק למטרות עבודה

מכשיר קשר או בשמם הפופלרי ווקי טוקי ידוע בתרומתו הרבה לצוותים מקצועיים כמו צוותי הצלה או עובדי שטח. עם זאת, ניתן לשכור מכשירי קשר גם למטרות משחק. מכשירי הקשר משמשים את המפעילים המקצועיים המארגנים אטרקציות לילדים כמו "חפש את המטמון", ואף אטרקציות לכל המשפחה כמו פיינטבול. השימוש במכשירים מיוחדים אלה מעניק למשתתפים את התחושה שהם נמצאים בסרט מתח או בפעולת הצלה, ובכך מעצים את החוויה – בין אם מדובר בערב גיבוש לכל אנשי הצוות, ובין אם מדובר בפעילות לקראת בר/בת מצווה, נסיעה לחו"ל או טיולים בארץ בהם אתה מבקש לקיים קשר בלתי אמצעי ישיר בינך לבין חבריך.

יתרונותיהם של מכשירי קשר על פני המכשירים הסלולריים:

קשר הרדיו הינו קשר בגלי רדיו בתחום התדרים VHF/UHF ומתאפיין בקשר בין מכשיר למכשיר או באמצעות ממסר ולכן קשר זה הינו קשר מיטבי שאינו תלוי בשום גורם חיצוני מלבד המכשיר עצמו והטווח .

להבדיל מקשר תאי (סלולרי) – קשר זה אינו תלוי באתר גישה שהמכשיר צריך להתחבר אליו אלא הקשר בלתי אמצעי בינו לבין המכשיר שממול.

בעמידות של מכשירי הקשר שחברת "אירומיד" גבוהה ועלפי הצורך יותאם לך מכשיר בעמידות למים ואבק או מכשיר עם יכולת עמידות בטבילה ואף מוגן פיצוץ.

חברה מקצועית המספקת מכשירי קשר יכולה להתאים את סוג המכשיר לצורכי הלקוח. ישנם מכשירים יבשתיים פשוטים יחסית המיועדים למשחקים ולאטרקציות. מכשירים מקצועיים יותר כוללים מאפיינים משוכללים כמו נורות לד זוהרות בלילה, ומאפשרים למחלצים או לאנשי שטח לשמור על קשר גם לאחר השקיעה. מכשירים ימיים מותאמים למזג האוויר הקריר והלח בים, ומכשירים אוויריים המיועדים עבור הטייסים מתאימים לשיחות בגובה רב. הצוות המקצועי של החברה המספקת את המכשירים יכול להתאים כל מכשיר לשימוש המבוקש בו.

שיתוף ברשתות חברתיות

מאמרים נוספים

Riedel בישראל 2022

בכנס Riedel בישראל 2022 הוצגו פיתוחים חדישים ביותר בתחום הוידאו והאודיו לאולפני שידור, ציוד לאולפנים ולגופי הביטחון השונים.

המשך בקריאה
חפ"ק

מערכות חפ"ק

מערכות חדרי פיקוד ושליטה חפ"ק, או חדר פיקוד קדמי, הינו חדר בעל נציגות מפקדה או אחראיים של הפיקוח במקום ביטחוני, חברה או

המשך בקריאה
מצלמות גוף

מצלמות גוף

מצלמת גוף מצלמות גוף הן מצלמות זעירות הנישאות על חזהו או ראשו של אדם בתפקיד ביטחוני, כמו שוטר או איש אבטחה וזאת

המשך בקריאה

פתרונות התקשוב והתקשורת היעילים ביותר

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן